REGULAMENTUL CAMPANIEI “ORANGE FiberFit”

 

 

      1.    ORGANIZATORUL ȘI REGULAMENTUL CAMPANIEI

1.1. Loteria publicitară „ FiberFit – fiber for your passion, fiber for your body” („Campania”) este organizată de ARBOmedia SRL („Organizatorul”) pentru clientul Orange Romania. ARBOmedia este o societate din România, cu sediul social în București, Str. Rucar, nr. 7, sector 1, cod postal: 012256, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7073/2015, cod fiscal 34640241, cont bancar RO29 INGB 0000 9999 0514 4105, deschis la ING Bank Bucuresti, reprezentata prin Alin Alecu, în calitate de administrator1.2. Participanţii la Campanie sunt obligaţi să respecte termenii şi condiţiile prezentului Regulament (denumit în continuare „Regulament”).

1.3. Regulamentul este disponibil pe site-ul oficial al Organizatorului, la adresa www.arbomedia.ro/regulament_orange .

1.4. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament, orice astfel de modificare urmând să intre în vigoare ulterior datei la care a fost adusă la cunoştinţa publicului prin intermediul aceloraşi canale de comunicare prin care Regulamentul a fost făcut public anterior.

1.5. Prezenta Campanie este organizată şi se desfăşoară în conformitate cu prevederile legale referitoare la desfăşurarea loteriilor publicitare, așa cum sunt acestea reglementate de Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi a serviciilor de piaţă (republicată) şi are ca scop promovarea serviciului de fibră. În conformitate cu prevederile legale menționate, Organizatorul are obligația de a face publice numele câștigătorilor și câștigurile acordate.

 

   2.   LOCUL DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI

2.1. Campania este organizată şi se va desfăşura in mediul online, pe rețelele de socializare (iNSTAGRAM) ale următorilor creatori de conținut:

– Ioana Sfinxul – https://www.instagram.com/ioanasfinxul

– Dilinca – https://www.instagram.com/dilinca_4

– IhatePink – https://www.instagram.com/ihatepinktf

– Karinul – https://www.instagram.com/kariiinul

– Antonia Nuckle – https://www.instagram.com/antonia.nuckle

– Sinner – https://www.instagram.com/sinner.razvan

 

   3.    DURATA CAMPANIEI

3.1. Campania se desfășoară în perioada 9 aprilie 2025 si 30 aprilie 2025, (denumită în continuare “Perioada Campaniei”), cu respectarea prevederilor prezentului Regulament.

 

   4.   CONDIŢII DE PARTICIPARE

4.1. La prezenta Campanie poate participa orice persoană fizică, cetățean român cu domiciliul sau reședința fiscală în România, având capacitate deplină de exerciţiu, cu vârsta de peste 18 ani şi care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii:

  • Ia la cunostinta de Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Anexa 1 a prezentului Regulament.
  •  

Mecanismul de participare: Creatorii de continut mentionati la Art. 2, vor posta o singura data, in perioada campaniei, pe contul propriu de Instagram o postare prin care vor anunta lansarea Campaniei. Urmaritorii de pe paginile de Instagram ale creatorilor de continut vor putea comenta la postarea respectiva si, prin tragere la sorti, se vor alege TREI COMENTARII CASTIGATOARE, ale unor urmatori DIFERITI, de pe fiecare pagina de Instagram ale fiecarui Creator de continut participant la campanie. Creatorul de continut va colecta datele castigatorilor si le va transmite catre Organizator, in vederea validarii si trimiterii catre Castigator a premiului.

 

  • Persoanele care îndeplinesc condiţiile specificate la art.4.1. de mai sus (denumite în continuare în mod colectiv „Participanţi”, în mod individual „Participant”), trebuie să fie rezidenţi sau să aibă domiciliul fiscal în România.
  • Angajaţii Organizatorului, precum şi soţii sau rudele acestora până la gradul al II-lea inclusiv, nu pot participa la Campanie.
  • Prezenta Campanie nu se adresează clienților persoane juridice, aceștia fiind excluși din tragerea la sorți.
  • Suplimentar, pentru a putea fi validat drept castigator si pentru a-si revendica astfel premiul, Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de elibilgilitate prevazute la art.7

 

   5.     PREMII

5.1. În cadrul Campaniei, Organizatorul oferă cate 3 premii pentru fiecare din cei 6 influenceri participanti la campanie, fiecare premiu constand intr-o geanta Orange care contine urmatoarele produse: minge de fitness, set flexor mâini, mini bicicletă, set de antrenament, termos, in valoare de 119 euro, plus TVA.Valoarea comercială totală a Premiilor acordate în cadrul prezentei Campanii este de 2142 euro (fara TVA ).

5.2. Premiile se vor acorda prin tragere la sorţi conform condiţiilor specificate în prezentul Regulament.

5.3. Premiile acordate nu pot fi înlocuite cu alte premii şi nici nu se poate acorda contravaloarea acestora în bani.

5.4. În cazul refuzului unui câştigător de a beneficia de premiul câştigat, acesta va pierde dreptul de a i se atribui premiul și se va trece la contactarea câștigătorului de rezervă.

 

   6. MECANISMUL DE DESEMNARE A CÂŞTIGĂTORILOR

6.1. Desemnarea câștigătorului se va efectua de catre Creatorii de continut mentionati la Art.2 prin tragere la sorţi, care va avea loc la 3 zile de la data postarii fiecarui Creator de Continut.

6.2. Tragerea la sorţi se va efectua de catre Creatorii de continut mentionati la Art.2, prin metode electronice, fără posibilitatea intervenţiei umane în algoritmul de selectare a câştigătorilor.

6.3. Pentru Premii se vor extrage 3 câștigători.

6.4. Contul de Instagram al unui Participant va fi introdus în baza de date pentru extrageri o singură dată, indiferent de numărul de participari la Campanie sau de locatia in care participa.

6.5. Un Participant poate fi declarat câştigător o singură dată în cadrul Campaniei.

6.6. După extragerea Participantilor câştigători se verifică îndeplinirea condiţiilor de eligibilitate, așa cum sunt acestea detaliate la secţiunea 7 din Regulament. În cazul în care condiţiile de eligibilitate nu sunt îndeplinite de către Participantii câştigători, se va relua tragerea la sorti, până la validarea tuturor câştigătorilor.

 

   7. CONDIŢII DE ELIGIBILITATE

7.1. Participanții extrași câştigători în conformitate cu prevederile secţiunii 6 din prezentul Regulament trebuie să îndeplinească următoarele condiţii de eligibilitate pentru a fi validati câştigători:

   Să îndeplinească toate condiţiile de participare, așa cum sunt detaliate la secţiunea 4 din prezentul Regulament

  • Comunicarea cu Participantul câştigător să fie posibilă în termenele menţionate în prezentul Regulament
  • Să se identifice cu actul de identitate în vederea semnării înmânarii premiului
    • În cazul în care Participantul câştigător nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, astfel cum sunt acestea detaliate în art.7.1. de mai sus, acesta va fi descalificat si tragerea la sorti va fi reluata.
    • Folosirea unor metode care sunt create pentru a produce un avantaj nedrept unor participanți dă dreptul Organizatorului de a descalifica respectivul participant, fără drept de compensare și fără obligație de preaviz. Prin urmare, în cazul în care Organizatorul are indicii asupra faptului că un participant se angajează sau încearcă să se angajeze fraudulos, ilegal sau necinstit în Campanie, inclusiv, dar fără a se limita la angajarea în orice activitate sau orice manipulare a acesteia, Organizatorul este îndreptățit să ia măsurile adecvate și va avea dreptul să descalifice respectivul participant din Campanie, indiferent de rezultatul încercării.

 

   8. PROCEDURA DE ACORDARE A PREMIILOR

8.1. Organizatorul va contacta Participanții câştigători în maximum 10 zile lucrătoare de la data în care s-a efectuat tragerea la sorţi și pe parcursul a 72 de ore de la momentul primului apel telefonic al Organizatorului, pentru a-i furniza detalii despre condiţiile necesare pentru acordarea şi înmânarea Premiului conform prezentului Regulament.

8.2. Contactarea Participantului câştigător se va efectua la numărul de telefon de contact declarat la inscrierea in Campanie

8.3. În cazul în care Organizatorul nu va putea intra în contact direct cu Participantul câştigător în decurs de 72 de ore de la momentul primului apel telefonic al Organizatorului (in limita a 3 apeluri telefonice), atunci Participantul va fi declarat necâştigător şi se va trece la reluarea tragerii la sorti pentru desemnarea unui nou castigator.

8.4. Organizatorul îşi declină orice răspundere în situaţia în care un Participant câştigător nu răspunde la apelurile/mesajele transmise de consultanţii ARBOmedia indiferent de motiv sau pentru orice situaţii în care acesta nu va putea fi contactat în termenele menţionate în prezentul Regulament.

8.5. Participantul câştigător va fi rugat să furnizeze informaţii detaliate: numele complet, adresa. Aceste date trebuie să coincidă cu cele din documentele în original care vor fi prezentate la momentul semnării procesului verbal de predare a Premiului. Organizatorul nu-şi asumă responsabilitatea cu privire la identitatea persoanei care răspunde la apelul consultanţilor săi şi nici pentru datele de identitate oferite de aceasta, necesare validării câştigătorului.

8.6. Participantul câştigător va primi detalii de la Organizator cu privire la modalitatea de livrare a premiilor

şi va prezenta toate documentele solicitate pentru verificarea identităţii, validarea ca Participant câştigător (pentru toți Participanţii), semnarea unui proces verbal de acceptare a Premiului, în care se vor menționa datele de identificare furnizate anterior telefonic, precum și codul numeric personal.

8.8. În cazul în care Participantul câștigător nu se prezinta toate documentele solicitate, acesta va fi descalificat și se va relua tragerea la sorti.

 

   9.      RĂSPUNDERE

9.1. Prin participarea la Campanie, toţi participanţii sunt de acord şi se obligă să respecte termenii şi condiţiile stabilite prin prezentul Regulament.

9.2. Participantul este singurul răspunzător pentru următoarele:

  • Acurateţea datelor furnizate Organizatorului, incluzând dar fără a se limita la: număr de telefon şi alte date cu caracter personal declarate în cadrul Campaniei având drept scop participarea, validarea şi înmânarea premiului în cazul Participanţilor câştigători. Drept urmare, Organizatorul nu poate fi considerat responsabil pentru descalificarea Participantului ca urmare a furnizării de informaţii eronate.
  • Imposibilitatea unui Participant câştigător de a intra în posesia premiului din motive independente de Organizator

 

    10. MODIFICAREA REGULAMENTULUI

10.1. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament sau de a suspenda/ întrerupe/ prelungi oricând desfăşurarea acestei Campanii, fără drept de compensare, orice modificare fiind adusă la cunoştinţa publicului înainte de data la care va intra în vigoare.

10.2. Orice modificare adusă prezentului Regulament va fi autentificată de către notarul public şi va face parte integrantă din acest Regulament. Modificările urmează să producă efecte la data publicării lor pe pagina de internet a Organizatorului, în secţiunea dedicată Campaniei.

10.3. Organizatorul nu îşi asumă niciun fel de răspundere pentru luarea la cunoştinţă de către Participanţi a modificărilor apărute în cadrul Campaniei, cât timp acestea sunt afişate pe pagina de internet a Campaniei.

10.4. În situaţia în care Campania este întreruptă/suspendată, Organizatorul va oferi premiul clienților care au participat la Campanie până la data suspendării sau întreruperii, în conformitate cu prezentul Regulament.

 

    11.   PUBLICITATE

11.1. Participarea la Campanie implică acordul Participanţilor câştigători ca numele lor să poată fi publicate de către Organizator în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi a serviciilor de piaţă (republicată).

 

    12. RECLAMAŢII ŞI LITIGII

12.1. Orice reclamaţie care are legătură cu desfăşurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului, la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament sau prin e-mail la adresa [email protected]  în termen de cel mult 5 (cinci) zile de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

12.2. Eventualele reclamaţii vor cuprinde în mod obligatoriu datele de identificare ale Participantului, precum şi motivele de fapt care stau la baza reclamaţiei.

12.3. Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din Bucureşti.

 

    13. TAXE, IMPOZITE ŞI ALTE CHELTUIELI

13.1. Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători, în conformitate cu Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, orice alte obligaţii de natură fiscală sau de orice altă natură în legatură cu acestea revenind în exclusivitate câştigătorilor.

13.2. Prin simpla participare la Concurs, câștigătorii declară că sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat de Organizator.

 


 

 

Anexa nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

 

1. ARBOmedia SRL – operator de date cu caracter personal

ARBOmedia, ca Organizator al Campaniei, este operator de date cu caracter personal și prelucrează datele cu caracter personal într-un mod confidențial, sigur și transparent, în conformitate cu legislația în vigoare aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal.

 

2. ARBOmedia vă pune la dispoziție o adresă dedicată pentru orice cereri sau întrebări legate de modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate

Pentru orice întrebare referitoare la datele personale sau pentru exercitarea drepturilor legale, participanții pot utiliza adresa dedicată [email protected]  Alternativ, orice cereri cu privire la datele personale se pot adresa și prin poștă la adresa: București, Str. Rucar, nr. 7, sector 1, cod postal: 012256. Vă rugăm ca în subiectul mesajului să precizați denumirea Campaniei, respectiv „Orange Fiber Fit”

Toate mesajele vor primi răspuns în termenul stabilit conform prevederilor legale (avându-se în vedere și posibilitățile tehnice de implementare a solicitărilor primite).

 

3. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

În cadrul Campaniei, Organizatorul poate colecta de la participanți și/sau câștigători următoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Datele de identificare ale tuturor participanților, cum ar fi numele, prenumele, datele de contact, cum ar fi adresa de e-mail, numărul de telefon și/sau alte date de contact necesare derulării Campaniei și predării premiilor
  • Alte date necesare pentru derularea Campaniei și completarea procesului-verbal de predare a premiilor, conform legislației specifice aplicabile (spre exemplu: adresa poștală, data nașterii, CNP, seria și numărul actului de identitate și/sau altele)

Refuzul de a furniza datele personale sau de a adera la condițiile Regulamentului reprezintă neparticiparea în Campanie sau, în cazul participanților câștigători, declararea lor ca necâștigători.

 

4. Temeiurile si scopurile prelucrarii datelor cu caracter personal.

Prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul derulării Campaniei

Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Arbomedia, în calitate de Organizator, direct sau prin intermediul partenerilor implicați în Campanie în vederea: organizării și desfășurării Campaniei; desemnării și validării câștigătorilor; atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și contabile aferente organizatorilor de campanii promoționale. Totodată, Arbomedia va face publice datele participanților câștigători și premiile oferite acestora prin orice mijloace de comunicare, cum ar fi, de exemplu, platforme publice de socializare sau orice alte materiale publicitare.

 

 

5. În calitate de participant la Campanie, aveți drepturi specifice cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal

Cu excepția cazului în care legea prevede altfel, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces, respectiv dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, precum și accesul la acestea și furnizarea de informații despre modul de prelucrare
  • Dreptul la rectificare care se referă la corectarea fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte și/sau la completarea datelor incomplete
  • Dreptul la ștergere/dreptul de a fi uitat, adică dreptul de vă șterge fără întârzieri nejustificate datele cu caracter personal colectate, în cazul în care aceste date nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate și nu există alt temei juridic pentru prelucrare, datele au fost colectate ilegal sau datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale
  • Dreptul la restricționarea prelucrării, care se aplică în cazul în care (i) dumneavoastră contestați exactitatea datelor cu caracter personal, (ii) prelucrarea este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal solicitând în schimb restricționarea prelucrării, (iii) nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal, dar dumneavoastră le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță, (iv) v-ați opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă interesele noastre legitime în prelucrarea datelor cu caracter personal prevalează asupra drepturilor dumneavoastră
  • Dreptul de a vă opune prelucrării, cu excepția cazului în care demonstrăm că avem motive legitime pentru a prelucra datele dumneavoastră, motive care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță
  • Dreptul de portabilitate, respectiv dreptul dumneavoastră de a primi datele cu caracter personal, pe care ni le-ați furnizat în scopurile indicate în prezenta, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și dreptul de a trimite aceste date unui alt operator
  • Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Protecției Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)
  • Dreptul la o cale de atac judiciară eficientă împotriva operatorului în cazul în care considerați că drepturile de care beneficiați au fost încălcate ca urmare a prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal fără a se respecta dispozițiile legale în materie
  • Dreptul de a exercita o cale de atac judiciară eficientă împotriva unei decizii obligatorii din punct de vedere juridic a unei autorități de supraveghere care vă vizează
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automată, inclusiv profilarea, care produce efecte juridice asupra dumneavoastră sau vă afectează în mod similar, cu excepția cazului în care o astfel de prelucrare este necesară sau permisă de lege

 

6. Datele cu caracter personal pot fi dezvăluite de către Arbomedia. către partenerii implicați în Campanie sau către alte persoane autorizate

Arbomedia  poate comunica datele personale ale participanților unor terțe părți numai în următoarele situații:

  • Afiliați: datele personale pot fi comunicate societăților afiliate în scopuri de afaceri legitime
  • Client: Orange România S.A.
  • Parteneri implicați în Campanie în vederea atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale și contabile aferente organizatorilor de campanii promoționale
  • Autorități publice: ARBOmedia poate comunica datele Clientului în cazul în care i se impune acest lucru prin lege sau în cazul în care consideră, de bună credință, că respectiva divulgare este necesară în mod rezonabil pentru derularea corespunzătoare a obligațiilor fiscale, proceselor juridice, investigațiilor sau pentru a răspunde la orice reclamații

 

7. Protecția datelor cu caracter personal aparținând copiilor sau altor persoane

Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani.

 

8. Arbomedia a aplicat măsuri de siguranță adecvate pentru a garanta siguranța datelor personale ale participanților și a implementat și durate specifice pentru ca datele personale să fie păstrate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat.

Securitatea datelor: pentru a garanta siguranța datelor personale, Arbomedia. a implementat o serie de măsuri de securitate care sunt în conformitate cu standardele industriale general acceptate în acest sens. Aceste mijloace de protecție nu acoperă acele date personale pe care participanții aleg să le comunice în spații publice online sau offline.

Păstrarea datelor: Datele cu caracter personal ale participanților declarați necâștigători vor fi stocate de către Arbomedia. pe perioada desfășurării Campaniei, respectiv până la validarea câștigătorilor.

Datele cu caracter personal ale câștigătorilor vor fi stocate de către Arbomedia conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă sau cât este necesar pentru a răspunde unei reclamații sau a ne apăra în cazul unui litigiu.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Arbomedia va șterge/distruge aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare într-un mod sigur.

 

9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

Organizatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa nr. 1 la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Organizatorului și/sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștința participanților prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la regulament/campanie promoțională.

WordPress Lightbox